Правомочність щодо використання ділової репутації суб’єктів господарювання.
Abstract
В сучасних умовах глобалізації економічних процесів одним з основних чинників стабільного та успішного розвитку господарської діяльності є позитивна ділова репутація суб’єктів господарювання. Остання формує попит на послуги та продукцію господарюючого суб’єкта, кількість партнерів та контрагентів, а також впливає на фінансово-економічний стан підприємства. Разом з тим, не вирішеним залишається питання змісту використання ділової репутації суб’єктів господарювання, що опосередковується відповідним суб’єктивним правом. У законодавстві закріплено перелік порушень, які є неправомірним використанням ділової репутації суб’єктів господарювання, проте зміст використання ділової репутації суб’єктів господарювання не розкрито.Downloads
Issue
Section
Механізми та практика захисту економічних інтересів України