Правомочність щодо використання ділової репутації суб’єктів господарювання.

Authors

  • Tetiana Serhiivna Kravchenko Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

В сучасних умовах глобалізації економічних процесів одним з основних чинників стабільного та успішного розвитку господарської діяльності є позитивна ділова репутація суб’єктів господарювання. Остання формує попит на послуги та продукцію господарюючого суб’єкта, кількість партнерів та контрагентів, а також впливає на фінансово-економічний стан підприємства. Разом з тим, не вирішеним залишається питання змісту використання ділової репутації суб’єктів господарювання, що опосередковується відповідним суб’єктивним правом. У законодавстві закріплено перелік порушень, які є неправомірним використанням ділової репутації суб’єктів господарювання, проте зміст використання ділової репутації суб’єктів господарювання не розкрито.

Author Biography

Tetiana Serhiivna Kravchenko, Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірантка юридичного факультету

Issue

Section

Механізми та практика захисту економічних інтересів України